Rest in peace

Vaknade 6.30 i morse av klockan. "Åh nej, inte idag igen" var den första tanken som slog mig. Satte på Vakna med The Voice på 5:an för att snooza till lite musik. Vad var det första man fick höra? "Heath Ledger hittades död igår kväll (svensk tid) med sömntabletter brevid sig."  What?! Vänta nu här. Stanna tiden ett ögonblick. Menade dom verkligen samma Heath Ledger som var alla 14-åringars drömkille när han va med i 10 orsaker att hata dig (som för övrigt fortfarande är en av mina favoritfilmer) och som spelat in kanonfilmer som Brokeback Mountain och Casanova. Det är ju helt sjukt. Hur fan hände detta? Det är tydligen fortfarande oklart om det var en överdos av misstag eller om det var självmord. Det sista verkar lite konstigt för han hade bara någon timme innan ringt och beställt massage. När massören hade kommit hade de hittat honom död i sängen med sömntabletter brdvid sig. Vem ringer en massör en timme innan man ska ta livet av sig? Okej, något kan ha hänt under tiden, I don't know.
Hur som helst är det förjävligt och om det nu var självmord så var han den sista kändisen som jag trodde skulle ta livet av sig. De enda jag kan säga är: Rest in peace Heath.



Kommentarer
Postat av: Siolia

Jag veet! Det är galet, man fattar som inte. Men så är det jämt med kända människor som dör hux flux, man fattar inget man tror ju att dom har perfekta liv.

Postat av: Sandra

Helt sinnessjukt! Riktigt tragiskt!!

2008-01-24 @ 22:09:01
URL: http://lassewslav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback