Resor

Pratade med en kompis i Norrköping igår. Vi är lediga en hel vecka mellan 11 - 18 februari så jag tänkte att jag skulle passa på att åka ner dit och hälsa på både pappa och henne. Det var snart ett år sen jag träffade henne och pappa träffade jag senast i oktober (usch vad det är länge sen..). Kollade på biljetter och såg att dom var sjukt dyra. 1100 spänn tur och retur (om man ville åka i skaplig tid och inte vara framme mitt i natten). Helt sinnessjukt. Bokade biljetter till Malmö över påsk varav biljetterna kostade 95 kronor styck! Helt sinnessjukt ju! Aja, vill man ha roligt så får man minsann punga ut pengar. Helt stört!
Kollade även på biljetter ner till syrran med lite olika helger som alternativ. Fy fan säger bara! Byta tåg 3 gånger och vara tvungen att åka i ottan och ändå vara framme sent som fan + att det kostade multum. Jag har ju lovat henne att komma ner så jag måste ju hitta nånting, men som det ser ut nu så lär det inte bli innan påsk. Men jag håller utkik på priserna. Vill ju komma ner och spana in poliser, men också hälsa på henne så klart. Har ju inte setts sen nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback