Minnen

Har spellistan på repeat och helt plötsligt kommer MmmBop med Hanson upp. Varje gång jag hör den så tänker jag först och främst på texten och hur jävla bra den stämmer in på verkligheten. Men det jag brukar komma att tänka på, och så även idag, var när min syster bodde hemma. Det var nämligen så att när dom kom ut så verkligen älskade hon den gruppen. Eftersom jag var (jag vet inte hur gammal men liten var jag) och såg upp till henne så började ju jag med så klart att tycka dom var bra, för tyckte hon att dom var bra så var ju jag med tvungen att tycka det. (Snacka om dryg lillasyster.) Jag minns framför allt en dag när vi båda hade köpt deras debutplatta och hon säger att vi ska sätta igång MmmBop samtidigt (vi hade rummen bredvid varandra). Vi testade säkert 5 gånger innan vi gav upp pga att det inte funkade. Var inte hon för snabb så var det jag som var för snabb. Hur vi än gjorde så kunde vi inte få igång låtarna exakt samtidigt. Haha!

Jaha, vad ville jag ha sagt med detta då? Antagligen ingenting. Men det är lite komiskt vilka minnen man har till olika låtar. Just Hanson finns en hel del minnen till, som vi inte ska gå in på här.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahahha va?? det minns fan inte jag. Lika störda båda två med andra ord;)

2008-01-29 @ 18:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback