Ett steg närmare...

Fick en tenta igår som inte var av denna värld. Den hade väl varit okej om vi hade haft våran deadline till på fredag, men i stället hade våran lärare satt som krav att vi skulle lämna in den idag klockan 15.00. Hade den inte varit så omfattande hade jag inte klagat, men nu var den enorm, med tanke på våran tidspress. Vi skulle skriva 6 sidor + 1 sida reflektion av fallet samt att vi var tvungan att använda all litteratur som finns på kursen, vilket bestod av 3 böcker och 2 kompendium med diverse artiklar och skit. Fick sitta med den från 8-23 igår och mellan 7-14 idag. Det kallar jag inte heltidsstudier där vi endast behöver lägga ner 8 timmar/dag. Jag hade fan inte ens tid till att gå på toa och kissa igår, är det kris vill jag lova!
Nu är man dock ett steg närmare kursslut och en ny termin. Ska bara läsa igenom 3 andras tentor och opponera på dem till på torsdag, ännu fler sena nätter bestående av plugg väntar med andra ord.

PS. Fan vad skönt det är att få kräka av sig ibland. Framför allt när det känns så hopplöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback