Boring

1. Hur gammal är du om fem år?
26, ska bli 27 (Usch vad det låter gammalt...)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Sabina

3. Hur lång är du?
183 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett och med vem?
National Treassures - Book of secrets med Kristin och Erika

5. Vem ringde du senast?
Sabina

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Skit i det ;-)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag är beroende av sms haha

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda sedan 12 år tillbaka

10. När såg du senast din mamma?
Nyårsdagen IRL, igår på foto från nyår

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön-grå-blå

12. När vaknade du i dag?
09.15

13. Vilken är din favoritjulsång?
Wham-Last Christmas

14. Vilken är din favoritplats?
Sängen

15. Vilken plats föredrar du minst?
Föreläsningssalen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
OJ! Svår fråga. En sak är säker iaf, jag befinner mig INTE i den här staden

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Kommer inte ihåg om det var något..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Sabinas och Christians hundvalp när hon hade strumpor på tassarna och försökte ta bort dom haha =) Mitt lilla hjärtegull!

19. Hur stor är din säng?
90 cm här uppe, men hemma är den 120 - me like =)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar så klart, jag är ju student!

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Enbart trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4

23. Hur många landskap har du bott i?
3 stycken

24. Vilka städer har du bott i?
Norrköping, Malmö och Östersund

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor och skor på vintern, barfota på sommaren

26. Är du social?
Ja, jag tycker det iaf

27. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerrys

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Fruktsallad

29. Tycker du om kinamat?
Nej, det kan jag väl inte påstå direkt

30. Tycker du om kaffe?
KLART!

31. Vad dricker du till frukost?
Ett stort glas vatten och kaffe

32. Sover du på någon särskild sida?
Mmm, vänster sida i framstupa-sidoläge

33. Kan du spela poker?
Yes. Lärde mig i somras på jobbet

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jajamen

35. Är du en beroendemänniska?
Beror på vad an syftar på

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Naj, men jag känner några runt min födelsedag

37. Vill du ha barn?
Med rätt person, ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

41. Vad spenderar du helst pengar på?


Kläder
42. Äger du dyrbara smycken?

Njae, tror jag inte

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

I don't know
44. Kan du rulla med tungan?
Nope

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Erika

46. Sover du med gosedjur?
Nej, har dock en hund på nattduksbordet som vaktar

47. Vad har du för ringsignal?
Winnerbäck - Söndermarken

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Tror mamma har sparat dom

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En bok - Svikna barn från förra kursen...

50. Flirtar du mycket?

När tillfälle ges, ja
51. Kan du byta olja på bilen?
Yes, senast härom dagen

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste ut?
Det var RUS som vi hade till missbruks-kursen

54. Läser du dagstidningen?
Nej, jag är dålig på det

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Nej, men sjunger gärna med

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix FM på väg hem från stan

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ett telefonnummer till en skola

59. När var du i kyrkan senast?
Julafton med mormor

60. Vem är/var din favoritlärare på högstadiet?
Musikläraren Markus som alla tjejer var kära i

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

En natt i trädgården när jag var 11
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Sabina lånade pengar till mig igår när vi var och handlade. Jag är en fattiglapp just nu


Kommentarer
Postat av: jessica tygelsjö

60 marcus är fortfarande den bästa läraren på skolan och som folk tycker är snyggast :D

2008-01-20 @ 11:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback