Kvällslektyr och soft musik

Införskaffade två nya böcker idag. Den ena har jag velat läsa enda sen i somras. Den ena är Snabba cash med Jens Lapidus som i princip alla pratar om hur bra den är. Stockholms undre värld, maffia, illegala handlingar. Me like =) Den andra är en ny bok El choco av Markus Lutteman. Han är en svensk kille som har avtjänat ett fängelsestraff i Bolivias ökända fängelse San Pedro-fängeslet. Nu ser jag fram emot att lagga mig i sängen om kvällarna och öppna boken och försvinna in i en annan värld. Mitt nästa bekymmer är dock vilken av dem som jag ska börja med...

128476-122128476-121


Igår fick jag hem två skivor som jag beställde häromdagen. Tacka vet jaf Ginza med bra priser och snabb leverans. Det var The Killers - Sam's Town och Miss Li - Late night heartbroken blues. Min syrra spelade Miss Li på juldagen och sen dess har jag velat beställa hennes skivor. Fan vad jag gillar hennes röst och hennes ärliga texter. Hon bjuder verkligen på sig själv den tjejen. Svenskarna är inte så pjåkiga på musik trots allt.

128476-124128476-123

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha men det e skitbra, Vi kan dela recept med varann ;D http://www.saltpeppar.se/ Helt underbar blogg med perfekta recept=) Hoppas allt är bra. puss(L)

2008-02-28 @ 01:27:10
Postat av: Sandra

Hon är asbra ju!! Jag har alla skivor om jag ska skicka över nåt på msn nån dag :)
Och du, den där boken vill jaglåna sen! Inte Snabba cash,den har jag reedan, men den andra. Jag är ju en sucker för fängelseböcker som är sanna haha! Ett bra boktips annars är Svensk maffia!

2008-02-29 @ 18:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback