Hälften avklarat..

Idag hade vi då tentan som jag fasat för så länge, och jag ska säga det gott folk att det gick över förväntan. Trodde inte att tentan skulle vara så lätt som den var. Det känns fakstiskt skitbra, men som vanligt så har man gjort en del småfel som kan ge minuspoäng pga att man inte tänker längre än vad näsan räcker. Aja, godkänd blir jag i alla fall och det är huvudsaken. Nu var ju detta bara en tenta efter halva kursen och det värsta väntar nu. Vi ska nu ha världens tråkigaste och segaste människa. När hon kom in och hade kursinfo igår så tömdes hela salen på den positiva energi, som vår tappra kvant-lärare skapat inför dagens tenta, och fylldes i stället med bitterhet, negativitet och ångest. Nu ska vi bara göra en intervju på 40 min och skriva ner den på 5 A4-sidor. Känns lite överarbetat med tanke på att dettaä r en kurs på endast 5 veckor. Men med tanke på vilka examinationsuppgifter som getts ut för den här kursen så känns det som en kurs på minst 10. Aja, det blir vad man gör det till och jag ska inte göra det så jävla avancerat. Huvudsaken är att jag får E för den här kursen är inte det minsta intressant för mitt framtida yrkesliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback