Tacka vet jag ginza och CDON

Nu är den beställd. Filmen om Lasse dimper ner i brevlådan så snart den släpps på dvd. Ska bli så härligt att titta på den med surround-systemet igång. Självklart blir det ju inte samma sak som bio, men jag får nöja mig med det näst bästa.

Hansons nya skiva, The Walk, är också beställd. Jag hittade en artikel i Metro för ett tag sen om att de skulle släppa nytt i november i år. Jag gick in på ginza och skulle beställa den, men tydligen var detta i USA, för i Sverige släpps den inte förrän i februari nästa år.. Aja, den är bokad i alla fall så den kommer så fort den släpps. Den som väntar på något gott...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vafan!! Jag beställde den ju också o trodde den skulle komma i november. Har inte reflekterat över att den inte har kommit men nu fick jag ju svaret. Fan, jag som beställde fler grejer i samma leverans som kommer samtidigt. E ju ett BRA tag till den kommer då..

Postat av: Sara

Haha fan vad segt! Nej jag tänkte inte heller på det, förrän efter jag hade beställt den och såg att den släpptes då.. Tur att man tänker inte man gör något =)

2008-12-08 @ 14:36:58
URL: http://glamurous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback