Inredning

Jag håller på att inreda mitt rum hemma då jag antagligen kommer att bo här minst ett år till, om jag inte får en lägenhet innan dess. Så för att trivas och känna mig hemma byter jag ut lite saker titt som tätt. Tyvärr har jag ju inte ekonomi till allt jag vill göra utan jag får göra det lite vartefter som jag kan. Det börjar arta sig, men det är mycket kvar, och dessvärre så är det alla dyra saker som är kvar. Så klart. Jag har en tendens att skjuta allt dyrt framför mig så jag på något vis slipper att tänka på det just nu, helt sjukt med tanke på att det kommer förr eller senare i alla fall. Det som finns kvar på inköpslistan är:
* Ny garderob
* Ny bokhylla
* Nytt "soffbord"
* Nya fåtöljer
* Nytt sängbord eller dylikt
* Småplock, typ ljusstakar och liknande
* Nya gardiner



Lite mörkt, men så illa är det väl inte?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhjag som aldrig var uppe o tittade. Dumt av mig!! Kan du inte köpa en ny säng också så kan jag överta din gamla ;) haha

Postat av: Sara

Hahaha har faktiskt funderat över det, men det får dröja ett tag till, pengarna växer ju inte direkt på träd...

2008-12-08 @ 14:34:30
URL: http://glamurous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback