Circus

Idag lyssnade jag på Britneys nya skiva Circus och det var många låtar som fastnade i mitt huvud efter första gången jag hörde dem. Jag har i princip alltid tyckt om hennes musik, den har vuxit med henne och den tilltalar mig. Jag vet inte vad det är, men någonstans tycker jag synd om henne. Kanske är det efter programmet om hene i lördags som TV4 visade senare på kvällen. Man kom henne in på livet mer och hon pratade där om vad hon menar egentligen orsakade det som hände när hon "flippade ut". Jag tycker i alla fall att det är roligt att hon kommit tillbaka med bra musik.



Säga vad man vill, mn jag tycker i alla fall att hon är skitsnygg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Går den i repris?

Postat av: Sara

Jag vet inte...

2008-12-09 @ 13:08:36
URL: http://glamurous.blogg.se/
Postat av: Sandra

1390 kostar biljetterna för hela Winnerbäck och resten av festivalen. Vad jag fattar det som e boendet gratis.

2008-12-11 @ 07:34:51
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback