Wallander

Det ska spelas in 13 nya Wallander-filmer (http://www.aftonbladet.se/nojesliv/film/article3004762.ab). En av dem är redan påbörjad och den ska även visas på bio. Jag tycker detta känna lite märkligt med tanke på att både Ola Rapace och Johanna Sällström är ute ur serien. Kunde man inte slutat där? Jag har svårt att tro att det blir lika bra utan dem, det kommer att vara svårt att vänja sig att de inte är med mer om inget annat. Men det kanske har med att göra att jag gillar Ola som skådespelare och jag tyckte att Johanna gjorde en skitbra roll som Linda. 


Kommentarer
Postat av: Sandra

13?? Är inte det att ta i? De första var ju inte ens särskilt bra och nu när alla bra skådisar är borta känns det ju helt menlöst...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback