Skola och praktik

Nu har jag avverkat sista veckan på sommarjobbet. Den här gången känns det faktiskt inte så tråkigt. Klart att jag kommer sakna alla härliga människor som jobbar där, men herregud, jag kommer ju jobba nätter framöver så det blir ju inte sista gången jag ser dom. Praktiken börjar på måndag och jag är väldigt förväntansfull. Tror att det kommer bli skitbra och att jag kommer trivas som fisken i vattnet. Jag ser verkligen fram emot det. Nu har jag ju bara ett år kvar innan jag har pluggat klart. Lite läskigt om jag får säga det själv, framför allt med tanke på att denna termin kommer gå sjukt fort och snart har jag en C-uppsats på halsen.

När jag kom hem idag låg ett paket från CDON och väntade på mig. Jag hade helst glömt bort att jag beställt skivor där för ett tag sen då paketet har tagit ett tag innan det levererades. Så nu går Svenska Akademien varm här hemma i skivspelaren. Har en skiva som ligger på vänt, men den kommer nog snart i brevlådan. Mmm, jag blir så glad av sån här musik. Tack M för att du tog med mig på festivalen när de spelade! Nu har jag så mycket skivor att jag inte vet vart jag ska göra av alla. Måste verkligen köpa ett nytt cd-ställ, men vart har dom bra och hyfsat snygga cd-ställ? Hittade ett på IKEA för ett tag sen, men är lite allergisk mot svart då det suger åt sig damm som satan. Någon som har ett tips på snyggt cd-ställ till ett bra pris?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Får se om det funkar, presentkort på gina, H&m etc



puss darling



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=7415

2008-08-29 @ 19:21:23
URL: http://cicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback