Såå bra

Var nere i Trelleborg idag. När jag kom ner så mötte min blivande handledare mig på busshållplatsen och jag fick en varm kram. Efter det så blev allt bara mer och mer positivt. Det som de arbetar med verkar skitroligt och väldigt intressant. Jag tror att jag har en fördel med tanke på mina erfarenheter från anstalten. Mycket av de sakerna kommer igen hos dem också, fast på annat vis så klart. De åker tydligen runt till olika personer och pratar med dem och hjälper dem att handla och liknande. Jag trodde att jag skulle vara på ett slags hem, men inte då, och det känns faktiskt bra. Jag kommer nu mer i kontakt med myndigheter och lagarna. Jag kommer så klart att se boendet också, men inte ha den grundläggande platsen där. Min handledare och jag klickade direkt. Hon är precis som jag, lika fnittrig, lika vimsig och glad. Detta känns skitbra, jag kan inte tänka mig något bättre just nu. Jag ser verkligen fram emot att tillbringa 15 veckor i Trellehulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback