Då var det dags

Imorgon ska jag och L tatuera oss. Är inte så värst nervös, mest förväntansfull. Var inne och tittade på ritningen idag och efter ett par små ändringar så är jag riktigt nöjd. Jag hade tänkt att ha den mellan skuldrorna strax under nacken, men efter att ha pratat med tatueraren så kom vi fram till att den inte passade där. Jag är nu inne på att ha den på den högra skuldran i stället. Han tyckte att jag skulle sätta den på ankeln, men jag tror inte att den passar där heller. I så fall kan jag tänka mig att ha den i sidan nere i svanken. Jag får helt enkelt stå och kolla i spegeln hela kvällen, för imorgon smäller det och då måste jag ha bestämt mig vart jag vill ha den. Klockan 13.15 är det dags så då kan ni ju skänka (stavas det så??) en tanke till mig och L.



Svårt att se på ett papper, men så här blir den.


Kommentarer
Postat av: Mia

Kommer bli skit snyggt gumman:) Ringer imorgon:)

2008-08-21 @ 15:42:04
Postat av: Sandra

ÅH VAD SNYGG!!!!!!!! Du måste lägga upp bild sen! Jag är sååå sugen!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback