Besök

Om ca. 1 timme är det dags för mig att bege mig till Trelleborg för att hälsa på min blivande praktikplats. Ska bli jättekul att se exakt vad de sysslar med och vad det är tänkt att jag ska göra. Men samtidigt är det lite nervöst, tänk om jag inte tycker om arbetsuppgifterna eller arbetskamraterna. Den här gången har jag inte mamma på samma ställe, jag känner ingen. Nu förstår jag E när hon berättade hur nervös hon var innan praktiken sist pga att hon inte kände någon. Vem ska jag sitta med på lunchen? Kommer jag att passa in? Tänk om det bara är en massa äldre som jag inte alls har något gemensamt med. Då kan det ju lätt bli lite jobbigt. Min praktikhandledare låter i alla fall jättetrevlig så vi kan ju hoppas på att det blir bra.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Mia

Lycka till gumman,Kommer gå jättebra:)

2008-08-04 @ 14:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback