Pustar ut

128476-135Gjorde ju tentan idag och det gick (tro det eller ej) helt över förväntan. Satt och räknade ihop poängen innan jag lämnade in den och jag fick då ihop det till ett poäng ifrån högsta betyg. Såg dock senare i mina papper att jag svarat fel på någon fråga och så, men överlag så kommer jag i alla fall att klara den. Satt uppe till klockan 1 inatt och tragglade igenom frågorna med hjälp av K. Fan vad det var kämpigt på slutet, men det gick. Tack för hjälpen!

Nu har jag städat och jag sitter och väntar på att jag ska få åka hem till pappa över helgen. Tåget går klockan 21 så det är ett tag kvar dock. Eftersom det har varit så himla stressigt och kämpigt inför tentan så har jag inte riktigt hunnit känna någon glädje eller längtan till den här dagen då den förknippades med tenta, men nu känner jag hur skönt det ska bli att få komma bort och vila upp sig lite grann inför nästa kurs. Jag har ingenting som jag direkt måste göra i helgen utan jag ska enbart njuta. När pappa ringde igår så berättade han att han hade planerat en sak vi ska göra på söndag. Jag trodde att det var något alldeles speciellt så jag blev väldigt nyfiken på vad det kunde vara och tjatade lite grann. Till slut säger han: "Vi ska åka och hämta jord." Hahahahaha! Lilla pappa. Han hade verkligen storslagna planer för oss. Nu uppskattar jag ju verkligen tiden jag spenderar med honom, det är ju inte det, men det lät så roligt att han hade planerat vad vi skulle göra och sen när han inte vill tala om det så trodde jag ju att det var något liiite roligare i alla fall. Haha! Ja så nu vet ni vad jag gör på söndag då. Hämtar jord tillsammans med pappsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback