Fredag

Jag bokade flygbiljett hem idag. Eftersom min styvpappa kommer upp och kör hem mina saker med en hyrbil så tänkte jag att denna gången ska jag kosta på mig att flyga hem. Bekvämligheten går före priset den här gången. Jag hade ju förvisso gärna följt med honom med bilen hem, men eftersom hela veckan efter är obligatorisk så gick inte det riktigt som jag hade tänkt. Datum för hemkomst? 4 juni kl. 23.00 intar jag Sturup och: jag kommer hem för att stanna!
Var på stan med grannen idag och jag kostade på mig ett par nya byxor, en Puma-hoodtröja, ett linne från HM och ett träningslinne. Jag var ju bara tvungen när jag fick en hyfsat bra lön från påsken. Nu ska det dock inte bli mer shopping från min sida innan sommaren, så därför gott folk kommer jag att hålla mig så långt ifrån stan som möjligt eftersom jag konstaterat att jag har en släng av shopoholic i mig. Det är inget att rekommendera som student, men vad gör man? Jag får helt enkelt försöka att inte hamna i en stituation nu sista månaden som kan få mig att falla för frestelsen.
Nu väntar tvättstugan, det ultimata fredagsnöjet. Jag och tvättmaskinen, what a match!

Kommentarer
Postat av: Ekke

hej på dig!
tack för infon, men du vet att jag inte läser samma kurs som dig nästa gång vettu. jag ska ju läsa socialt arbete i utomlands..men jag hittade schemat nu, gjorde som du sa. nu kan jag äntligen planera lite.

ja tentan kommer gå så bra så hoppas jag, både för mig o dig.

kul att du har köpa massa kläder..alltid lika skoj.

vet du varför jag inte har någon kalender på min blogg? så konstigt.

Postat av: Grisen Ekke

mama mia...vad du skrämde mig sara. hjärtade skuttade upp till halsen när jag läste dina första meningar och all saft i kroppen skönk ner till fötterna, helst seriöst. ..ja det var läskigt... jag ska läsa utlandskursen. puuuuust

ses imorn då på redovisningen skolans snyggaste tjej...jag ser väl minsan hur alla killar vänder sig om när du går förbi och säger "ohh, är det där shakiras lillasyster, lika var de iaf som sjutton. Då säger den andre, nej det är inte shakiras syster. Hon liknar beyonce eller tyra banks mer"

2008-04-27 @ 20:54:02
URL: http://frankdandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback