Cashen rullar in

Fick mitt efterlängtade skttebrev idag. Jag kände hur ångesten kom krypandes mer och mer 128476-131
allt eftersom jag närmade mig ytterdörren på vägen från brevlådan ute i trapphuset. Satte mig
på sängen och höll i brevet ett tag då jag inte vågade öppna det. Jag visste ju redan vad det skulle stå. Jag har juhaft den oturen att behöva betala tillbaka i alla dessa år som jag betalat skatt, så vad skulle vara annorlunda just detta år? Tog till slut modet tillfånga och öppnade det sakta. Jag vill inte titta, jag vill inte. Öppnade försiktigt ögonen och får en chock. 6100. Vadå, ska jag betala tillbaka 6100?! Då hjärtat slog i 190 och ögonen flackade fram och tillbaka så tog det ett tag innan jag till slut såg. Jag ska få tillbaka 6100. 6100!!! Det är ju helt sjukt mycket pengar! Jag har aldrig fått tillbaka på skatten så att få 6100 är ju hela otroligt bra! Hela juni-månad är räddad!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gött! Jag får tillbaka 7!!! Och du,detär väl merän juni som är räddat? hahaha

2008-04-14 @ 09:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback