Arg

Jag har inget vidare morgonhumör och när jag drog upp persiennen i morse så blev det inte direkt bättre. Hela helgen har bestått av solsken och 5 plusgrader, men inte idag inte. Idag har det snöat hela dagen och det vägrar att sluta. Då det lite senare på dagen övergick till snöblandat regn så kan ni tänka er hur vägarna ser ut. Just det: det är snö-slask och snorhalt eftersom det fryser på från marken och inte kan de ploga i den här staden heller så man håller på att köra av vägen fast att man ligger i 30. Jag som hade hoppats på att våren äntligen var här och att det äntligen skulle bli lite bättre väder än vad det har varit de senaste månaderna. Men inte då. Varför ska något som jag vill gå i uppfyllelse? Det är ju onödigt. Dom hade ju till och med börjat att sopa vägarna i stan från all sand som plogbilarna öst ur sig hela vintern. ÅH vad jag hatar den här staden just nu. Ännu en anledning till att inte vilja vara här och aldrig mer åka tillbaka hit. Hata, hata, hata Östersund!

Kommentarer
Postat av: Din hemliga beundrare

Hej min söta! Jag saknar dig så det gör ont i hjärtat. Du finns i mina tankar hela dagarna och jag tänker på dina mjuka, fylliga och kyssvänliga läppar hela tiden. Snälla bli min! Jag vill ha dig vid min sida hela livet och aldrig ens släppa taget om dig. Jag vill att du blir min gulliga flickvän som älskar mig. Snälle ge mig respons nästa gång jag stöter på dig. Jag ska försöka stöta på dig nästa gång vi ses så får vi se om du stöter tillbaka. Vore så fantastiskt om du kunde smeka mig lite här och där.

Du är det vackraste som finns!

2008-04-07 @ 23:22:39
Postat av: Lina

Denna "person" är ju skadad på riktigt. Om du nu vill att Sara ska se åt ditt håll kan det ju passa sig att visa vem du är pucko och sluta vara så snuskig. Det är nästan stalker varning på dig! Och är detta ett skämt så är det definitivt inte roligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback