Yeah!

Det visade sig bli en ganska händelserik höst trots allt. Fick reda på av en klasskamrat att Takida spelar i Östersund den 18:e oktober. Helt sjukt för jag pratade med M häromdagen att jag så gärna ville se dom och att jag alltid missat dom när de varit i stan tidigare. Jag gick direkt in på Ticnet och det visade sig att det fanns ganska många biljetter kvar så jag bokade till mig och K. Damn vad jag ska rocka loss!!!

Redan i våras fick jag höra att Winnerbäck skulle spela i Östersund under sin höstturné. Eftersom jag inte fick något besked av mina klasskompisar ifall de ville följa med eller inte så struntade jag i att kolla biljetter. (Inte så kul att gå själv direkt..) Men när jag var inne på Ticnet och kollade upp Takida-konserten så såg jag att det fanns ett fåtal biljetter kvar till hans konsert också den 14:e november. Så jag kollade med E och E och de ville följa med, så jag bokade dom med.

Två konserter och en Parlamentet-inspelning på en och samma höst, det är fan helt skadat. Det blir nog en ganska bra höst trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback