Update

Jaha då var man tilbaka i Östersund igen då och vad möts man av: Jo, kyla.  Det var typ 5 grader när jag klev av tåget kl. 7.00 på morgonen. Helvete. Inte nog med detta så gick min nya resväska sönder med - BALL! Fick dra helvetet över alla spår i endast det översta handtaget vilket inte gick helt okej då hela väskan var framtung och välte hela tiden. Man kan se det som Saras vanliga tur när hon åker tåg, allti något som mäste hända.

Nu har jag börjat komma i ordning i lägenheten så smått och hela sovrumsdelen går i Marilyn Monroe - tema. Saknar något på en vägg och funderade på att köpa en så sjukt snygg klocka på Claes Olsson med aningen Marilyn eller James Dean, men då jag har Marilyn på i princip alla väggar hittills, så passar det kanske bäst in med henne. (Dagens i-lands problem: vilken klocka ska jag köpa?)

Utgång igår innan skolan börjar. Började med en förfest hos mig, sedan bar det av till O'Learys. Måste säga att det var sådär. Eftersom vårat underbara Seven har stängt av någon strange anledning så är utbudet i Östersund väldigt avsmalnat. Vi har två ställen numer: Marité eller O'Learys och inget av det är något vidare att vara på. Diggae Seven riktigt mycket, men något ställe måste ju stänga avrje termin, det är ju tradition i denna stad, så varför inte det som är mest populärt?

Tog en promenad med Sabina i förmiddags (kl. 12) och precis när vi kommer bakom husen där vi bor så kommer värsta hagelskuren. WTF?! Ska det börja snöa? NU? Men nej, det var bara hagel, men det är väl en bit på vägen I guess. Ball! Förra året kom första snön i oktober, så varför inte bräcka det med september?

Såg på film med grannarna ikväll. Next med Nicolas Cage och Jessica Biel. Helt okej film, definitivt värd att se, men med ett konstigt slut. Men hela filmen var sevärd då Jessica Biel är med. Måste säga att förutom Jessica Alba så är hon fan den vackraste kvinnan inom filmbranchen just nu. Damn!

Nu är det Vänner (år 5) som gäller. Har 5½ säsong kvar, så det är bara att ligga i nu när man kan, innan skolan börjar på allvar igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vafan gick den SÖNDER???? Den var ju splajs ny?!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback