Parlamentet

L berättade igår att hon kunde ordna fribiljetter til inspelningen av Parlamentet i höst på SVT i Stockholm och frågade om jag var intresserad. SKOJAR DU? Klart att jag är intresserad! Älskar det programmet. Helt sjukt att man ska få se det live. Datumet blev den 9:e November så håll utkik i publikhavet. Vi ska ta in en natt på vandrarhem i centrala Stockholm då man ändå vill se lite av staden när man ändå är där. Nu kommer bara ett problem med att få tag i hyfsat billiga biljetter, men som L sa innan idag: Biljetterna till Parlamentet är ju gratis! Så sant så. Kan inte riktigt smälta att jag ska få se dom live. Damn!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad kuuuuuuuuuuuuuuuuuul! Jag vill också!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback