Hemfärd

Var inne för skoj skull på Sj:s hemsida och tittade lite. HAr fått reda på att vi är typ lediga i 10 dagar från den 11 oktober med enbart någon enstaka föreläsning. Då i prncip alla ska hem så tänkte jag mest kolla för att se hur mycket de kostade. Sån chock jag fick! 333 kronor för dit och hem mellan 16-22 oktober!! Helt underbart! Så nu blir det hemfärd innan jul i alla fall. Det trodde ni inte va?
Det mest sjuka med alltihop är att E bokade en biljett hem till Dalarna, varav hennes biljett tillbaka till Ö-sund kostar som mina biljetter totalt och jag åker 260 mil tur och retur!!
Ska bli så skönt att komma hem! Mailade Janne på anstalten med, får se om han kan fixa några dagar till mig. Hade varit najs med en liten lön i november-december. Pengar sitter ju aldrig fel hos en student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback