Money, money, money - must be funny to have

La  upp kläder på Tradera tidigare i dag. Jag måste bara säga att det är nog världens bästa sätt om man är luspank att få in lite extra cash. Lika gärna som man kastar eller ger bort saker som bara ligger och skräpar i garderoben kan man lika gärna sälja skiten. Den här gången tog jag saker som jag aldrig hade tänkt sälja/kasta/ge bort annars. Jag frågade mig flera gånger om jag verkligen skulle och: JA! Är man jordens fattigaste person och måste ha pengar till presenter för att varenda jävel fyller år i november så är man så illa tvungen att släppa taget om plagg som man tycker mycket om. Jag kan ju göra det med killar så då ska det väl inte vara så svårt med kläder kan man tycka.

Kommentarer
Postat av: Victoronia

Jag ska nog också testa på det där med tradera en dag.

Ser det bra ut än så länge?

Postat av: Sandra

har du fått några svar än då?? jag måste ju FEDErensa nu när jag ska flytta och blocket känns sådär kul..

2007-11-13 @ 19:50:13
URL: http://lassewslav.blogg.se
Postat av: Sandra

Tack gumman! Jag älskar dig!!

2007-11-14 @ 21:17:52
URL: http://lassewslav.blogg.se
Postat av: Glenn

haha - gillade kommentaren om killar! =P

2008-01-26 @ 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback