Jag skulle vakna mitt i natten...

Låg vaken inatt till typ 1.00. Jag gick och la mig klockan 21.00, men kunde inte somna. Då jag skulle upp 6.30 idag kände jag ännu mer press att somna eftersom jag brukar vara så trött vid den tiden, oavsett hur mycket sömn jag fått natten innan. Efter att ha legat och vridit mig ett X antal timmar så fick jag panik på mig själv och visste inte vad jag skulle göra för att somna. Kom genast att tänka på Winnerbäcks låt Om du lämnade mig nu där en textrad går: "Jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en lång promenad". Då det var askallt ute så tänkte jag att jag skiter i att ta en promenad men jag kan ju alltid ligga och lyssna på musik. Mycket riktigt. Satte på mobilen och låg och tittade på mina filmklipp från Winnerbäcks konsert i förra veckan. Efter att ha sett klippen ungefär 5 ggr så stängde jag av och somnade som ett litet barn.
Tack Lasse!


Kommentarer
Postat av: Nina

oh. då vet du hur jobbigt det kasn vara att ha så lågnt till familjen!
jag bor uppe i älvsbyn nu, vid luleå och min familj bor i sollefteå. 50 mil emellan oss..
ha en fin fredag!
kram /Nina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback