JAAAAA!

Jag är inte den som skryter och gillar verkligen inte folk som gör det, men nu måste jag bara få skryta lite om hur jävla stolt jag är över mig själv.
Tentan på förra kursen kom tillbaka idag, och jag kände när jag lämnade in den att jag kunde gjort bättre ifrån mig. Men jag var så trött på läraren och kursen i sig (hade haft en 5 veckors kurs med samma lärare innan - denna var en fortsättning på ytterligare 5 veckor) att jag sket i om jag fick E eller C (de har ändrat betygskriterierna nu till en skala från A - F). Anyway, vi fick tillbaka tentan idag och precis som alltid så fick jag en klump i magen och en oro om att jag kanske, kanske hade fått F (=U). Jag tittade och såg att jag hade fått B (=VG). B!!!! I can't believe this! Snacka om att jag fick tillbaka motivationen! Hela den här veckan har varit en pest. Har haft en sån sjuk hemlängtan och jag har inte varit det minsta motiverad till att plugga - förrän idag. Det kom tillbaka, och nu jävlar ska jag kämpa på de sista 2 veckorna. För hör och häpna: Det är bara 2 veckor tills jag kommer hem till Malmö!

Nu ska jag fan ta mig klara det här. Jag ska fan få ett lika bra betyg på den här kursen som den förra för denna är dubbelt så rolig som den förra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback