Fredagsgott

Ikväll blir det Idol som gäller, igen. Måste ju se vem som åker ut ikväll. Tyvärr så tror jag ju att Andreas åker ikväll. Han har inte samma breda arkiv som resten av gänget, tyvärr. Diggar honom skarpt, men jag tror att han kommer att synas i fortsättningen oavsett vad. Kvällen till ära har jag bakat en riktigt kladdig kladdkaka med chokladkross *mmmm* och E köpte chips och dip som vi ska smaska på ikväll. Onyttigt, jag vet, men man måste få unna sig något gott här i livet med. Man kan inte bara leva på torrfoder och kaninmat hela tiden, då finns det ju ingen ljuspunkt här i livet.

Kommentarer
Postat av: tuva

jag som trodde att andreas redan var ute..:)

Postat av: Sandra

Hellre jävla bonden Andreas än DANIEL!! Vadan håller folket på med??Nu står han sig faktiskt inte i konkurrensen längre. Daniel var lätt överlägsen alla andra. Som vanligt! Men folk e dumma i huvet..

2007-11-24 @ 16:48:03
URL: http://lassewslav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback