Copy-cat

1) VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEN?
Jag var 11 år då. Jag gick i femman. Hade bara bott i Malmö i 1½ år. Hade väl inga världsliga problem direkt, mer än mycket i skolan (tyckte man då iaf).

2) VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEN?
Jag satt i samma stad som jag gör nu och gör samma sak som jag gör nu: pluggar till socionom. Dock väntadej ga på praktiken som nalkades, nu väntar jag bara på jullovet som kommer om 3½ vecka. NAJS!!

3) FEM SNACKS DU GILLAR.
1. Popcorn i kastrull (Så mycket godare än micropop!)
2. Chilinötter
3. Exotiskt snacks
4. Grönsaksdip
5. Torkad aprikos

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL.
1. Kom änglar - Lars Winnerbäck
2. Mmmbop -  Hanson
3. Vraket - Lisa Ekdahl
4. Curly Sue - Takida
5. Gallery - Mario Vazquez

5) VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
Först och främst skulle jag ju inte gå på CSN-lån. Sen skulle jag shoppa som fan, vilket jag inte gjort på evigheter känns det som. Jag skulle sätta in de sparpengar jag använt upp på ett sparkonto och spara en hel del till en resa i sommar (med vem vet jag inte...).

6) FEM DÅLIGA VANOR!
1. Blir lätt irriterad på småsaker.
2. Svårt att säga ifrån.
3. Dålig på att planera (iaf när det gäller skolasaker).
4. Kaffe-beroende.
5. Dålig på att komma ihåg viktiga saker (oviktiga saker fastnar desto bättre).

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA.
1. Träna
2. Tjäna pengar
3. Umgås med vänner
4. Laga mat (när det kommer till bjudningar)
5. Prata i telefon

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KÖPA ELLER KLÄ DEJ I.
1. Di Leva-liknande klänningar. NO THANX!
2. Jazz-byxor
3. Latex
4. Skinnbyxor
5. Baddräkt

9) FEM FAVORITSAKER.
1. Mobiltelefon
2. Datorn
3. Min säng hemma i Malmö
4. Friis-väskan
5. Min lilla lya här uppe i norr

10) UTMANA FEM PERSONER.
Orka! Nej, det blir för drygt. Den som känner för att göra en egen får ta och göra det helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Nina

hej hej (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback