Gitarr och sång

Sitter just nu på jobbet och bloggar. Ännu en natt famför mig. Jobar som Natt1, vilket innebär att jag ska sitta vaken till 03.00 för att sedan få gå och lägga mig. Annars?
Har dock redan börjat visa sig bli en bra kväll då Daniel sitter och spelar gitarr och sjunger för oss i vakten. Just nu är det Patrik Isaksson som gäller. Lite lagom sentimentala låtar så här på kvällskvisten. Passar bra nu med tanke på min nuvarande situation. Han laddar väl upp nu innan Schlager. Jag har ju trots allt tvingat honom att sitta uppe med mig till kl. tolv eftersom jag är i desperat behov av sällskap denna kväll, så något måste han ju göra för att hålla sig vaken. Keep on going Danny-boy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback