Fegis

Har sagt till flera stycken att: Amen på lördag ska jag göra det. jag lovar, jag ska göra det då. Jag ska inte fega ur för nu har jag bestämt mig. Naaw! trodde du verkligen det? Har aldrig vågat ta sånt här innan så vad skulle vara så mycket annorlunda med mig nu? Jag hade verkligen tillfälle till det, men nej. Sara är en fegis, det är bara att inse fakta. Jag kommer aldrig att komma nån vart om jag håller på så här hela tiden. Uppenbarligen så hjälper det ju inte heller att jag pratar med en massa människor att jag ska, för jag är helt enkelt för mesig. Jag måste ha svar. Jag vill veta nu. NU! Någon som har ett gott råd om hur jag ska göra? Orkar inte leva i ovisshet mer. Bara att gå runt och tänka utan att ha några verkliga svar är fruktansvärt. Och det värsta är att det inte är jag som kan ge svaren heller, utan jag MÅSTE verkligen ta det här. JAG MÅSTE!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad e det du ska ta i?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback