Tråkig torsdag...

Favoritalkohol: Bacardi Melon *mums*
Favoritfärg: Guld, svart och brun.
Framtidsplan: Gå klart skolan och jobba med ungdomar.
Tre prylar till en öde ö: En god vän, min snuttekudde och min mamma.

Är du vegetarian eller vegan? Nej, inget.
Hur många har du kysst? Jag håller inte direkt räkningen..
Hur många piercings har du? 0
Hur många tatueringar har du? Inga. Funderar på att skaffa..
Två saker du skulle vilja ha: PENGAR, PENGAR & PENGAR. Oj blev visst tre...

Något alla vet om dig: Att jag är generös och för det mesta glad.
Vad blir du glad av? Mina vänner och min famlj.
Vad gör du när du blir ledsen? Ja, vad brukar man göra?
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Mat och andra hemartiklar. Bor jag med föräldrarna köper jag kläder.
Favoritpasta: Färsk pasta och fullkornspasta.
Vad var det senaste olagliga du gjorde? Gick över vägen utan att det var övergångsställe. Visst är jag hemsk? Haha!
Vad längtar du till? Sommar, tills jag kommer hem nästa helg, praktiken och utomlands.

Favoritsnabbmatställe: Hmm.. Måste bli Malmös kycklingkebab då.
Vad har du i glaset? Fun light - Lemon/Lime.
Bästa hang-outet: Hemma med kompisarna och bara mysa och snacka skit.

Favoritte: Kamomillte. MMMMM!
Favoritglass: Äter den mesta glassen, men klarar inte Magnum längre..
Vilken film får dig att gråta? Gråter till det mesta som har ett lyckligt/sorgligt slut eller en fin berättelse. Men annars är det väl Armageddon, Den görna milen, Titanic och Björnbröder som berör.
Vad är skönhet? Man kan vara vacker på många sätt. Alla har vi något som är speciellt och fint.
Vad är lycka? Att ha vänner och familjen omkring sig.

Om du fick 1 miljon: Hade jag betalat av mina skulder till föräldrarna, gett lite till Mia som är lika pank som mig, samt bjudit med Lina till Grekland i sommar som vi har pratat om =)
När grät du senast? Oj, det var länge sen. Men det måste ha varit när jag åkte hemifrån senast.. Ville inte.
När skrattade du senast? I skolan åt våran föreläsare.
Vad är du rädd för? Att någon som står mig nära råkar illa ut.
Vem är du rädd för? Vem? Hmm.. Ingen direkt person, men jag tycker att äldre män om kvällarna kan vara ganska skräckinjagande.

Favoritmat: Tacos! Helt klart!
Frisyr: Uppklippt, mellanlångt hår med gammal färgning i botten.. Ska snart färga om okej?
Vacker människa: Oj! Det finns många! Men jag tycker att Alicia Keys är vacker, likaså Catherine Zeta -Jones
Klok människa: Ingen i min krets är sådä vidare klok så.. Alla har vi ju sunt förnuft, men inte klok på det viset. No offence!

Meningen med ditt liv: Att någon gång dö.. Tragiskt men sant.
Vad åt du till frukost? Fil och flingor och någon macka.  
Vem tycker du synd om? Många. En del av mina vänner som har det svårt, men även hemlösa som ska behöva sova ute nu när det är -10. Stackare!
Vem tycker synd om dig? Ingen hoppas jag. De har ingen anledning till det.
Vem tycker inte om dig? INGEN! Haha! Nej men det finns säkert någon som inte gillar mig, bryr mig inte, det är deras förlust.
Varför är du bra? För att det bara finns en som mig och för att jag är en person som inte begär mycket av andra.
Gillar du svarta kläder? Ja. Det är riktigt snyggt med helsvarta kläder och ett guldskärp samt en massa guldsmycken. ME LIKE!

Vem hade du senast en seriös pratstund med? Mamma.
Brukar du svära mycket? Mmm, tyvärr.
Största misstaget som du begått? Oj! Det var svårt. Kan inte komma på något just nu..
Har du pojkvän? Nope.

Är du kär? Nej.
Vill du gifta dig? Ja så klart! Men det får vänta ett par år till..
Hur tidigt stiger du upp? Det beror på om jag har skola eller inte.

Gillar du att slåss eller? Nej inte direkt.
När var du senast riktigt full? Nyår.
Hur många timmar sover du per natt? Svårt att säga, väldigt varierande. Men inatt sov jag 9 timmar..
Saknar: Pengar!

Kan du stå på händer? Nej, har aldrig kunnat..
Favoritserie: Vänner, OC, One tree hill & Prison Break.
Gröna eller röda äpplen? Jag tål i princip bara Granny Smith. Så gröna blir det väl då..
Senaste hångel? OJ! Vilken fråga =/ Kommer inte ihåg exakt när men det var väl någon gång ute nu under hösten..


Bra film du sett nyligen: Boog & Elliot.
Har du raggat på internet? Jo det har man väl gjort en del i sina dar..
Bästa barnprogrammet: Anki & Pytte. Såååå söt!
Kärleken: Kommer när den kommer. Bara att vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback