Tisdag igen

Var och fikade med Elin och Dana i dag på stan för att njuta av ledigheten vi nu har efter tentan. Tänkte att jag skulle hem direkt efteråt för att städa lite mer, men det blev att jag följde med dom hem till Dana där vi satte oss för att spela kort (500). Sedan blev det att jag stannade och åt middag, och kom till slut inte hem förrän halv elva. När jag skulle hem efter den supermysiga dagen var det snöstorm ute. Det yrde snö och hade kommit ett par centimeter på bara några få timmar. Vad fan! Det var ju jävligt onödigt. Lönt att det ska snöa när det bara yr omkring och man får det i ansiktet så man inte ser ett skit.
Ännu en dag närmare att få åka hem =) Bara 3 dagar kvar nu (inkl. fredag). Ska bli så sjukt skönt så ni anar inte. Har redan planerat med mamma vad vi ska käka när jag kommer hem, då maten jag äger nu är rena fängelsematen pga att man är så fattig. Usch ja, inte lätt alla gånger.
I morgon kommer Elin och Dana hit, ska ha lite "kalas" för Dana då hon klarade teoriprovet i måndags!! Innan dess blir det väl att städa lite till så att dagen kan gå lite fortare, hehe! Snacka om brist på sysselsättning. Haha!
Nej, time to get some sleap. Ny dag i morgon med nya tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback