Stress-Maja

Jaha, då var man klar med hemtentan då. Lönt att jag stressade upp mig som en idiot för något som visade sig vara klart efter 3 dagar. Men sån är jag, stressar upp mig för minsta lilla. Precis som jag har stressat upp mig för bilfärden hem. Kunde inte somna natten till i dag för att jag inbillade mig att vi inte skulle hinna. Men vi har ju faktiskt 22,5 timme på oss att köra ner till Gbg, Laholm och till sist Malmö (130 mil). Så vad fan är jag så orolig över då? Ganska konstigt att jag inte fått magsår än så som jag håller på.

Ni ska se hur jag håller på när jag och Erkan ska till skolan, herregud! Stackaren får småspringa bredvid mig för att jag är så stressad och automatiskt skyndar på benen då. Han har börjat att få mig att lugna ner mig, men ibland går det inte. Ganska komiskt egentligen för vi har 35 minuter på oss att ta oss till skolan, och vi är alltid framme efter 20. Snacka om stress på HÖG nivå. Jag brukar dessutom alltid gå till bussen typ en kvart innan den ska gå för "den kan ju vara tidig." Haha! Pensionärs-varning, jag vet, men jag kan inte hjälpa det. Får hoppas att det går över snart för det är faktiskt ganska jobbigt när man stressar upp sig för minsta lilla. När man dessutom inte kan sova pga det heller, DÅ är det något som är fel.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha du får be Erkan göra som jag och sakta ner tills du märker att du kutar! Och om inte det hjälper så får han be dig att för fan skärpa dig haha..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback