Snart så

I morgon åker jag hem =) Som jag har längtat efter den här dagen! Fick dessvärre reda på att vi ska köra via Sveg, men men.. Så länge vägarna är plogade och vi kommer fram oskadda så what the hell? Orka dividera om det mer. Vi har ju varandra ifall det blir tråkigt så vi får underhålla oss. Det enda jag tänker på just nu är att det kommer att gå åt mer bensin då man pendlar mellan 50, 70 och 90 hela tiden. Inte direkt att man vill brassa på i 100 när det är sämre väglag. Men men, vi ska ju dela på bensinen så det blir säkert bra. Vi får passa upp på renarna bara =)
Snart kommer Elin hit, ska beställa hem mat då jag inte äger ett skit numer. Åt upp maten till lunch så nu är det tomt. Bara frukosten kvar nu. Så nu sitter man här och väntar. Städade klart det jag kan innan idag och packade ner det sista så jag bara ligger och latar mig i sängen just nu. MYS!
Ser ut som ett helvete här hemma just nu, men det får jag leva med en natt. Har en kaotisk dag framför mig så det gäller att lägga sig tidigt ikväll så man får de timmar man behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback