Sara-städerska?

Var hos läkaren i dag för mina bihålor. Kommer dit och betalar 140 spänn (!) för en undersökning på 10 min. OKEJ? Jag är inte van vid att betala för läkarbesök. Har ju inte varit hos läkaren sen jag fyllde 20 (tack och lov) och det kom som en chock för mig. Aja, det var ju bara att betala och se glad ut. Fick dock ingen pencillin för det utan ska bara testa med att ta nässpray för att se om det kanske lossnar. Gör ju ont som in i helvete, men det får man väl leva med I guess. Så nu lär jag väl bli missbrukare av nässpray med till råga på allt...
Har städat och packat hela eftermiddagen och kvällen. Det är verkligen inte roligt hemma hos mig nu. Men vad ska man göra? Har dammat ur garderoben, några köksskåp samt städat rent bakom spisen och i ugnen. Till råga på allt har jag dessutom gjort rent golvbrunnen och avloppet i duschen. Vad sägs om det? Ofräsht var det ju och stank ett utedass, men jag var ju tvungen.  Känner mig som värsta städaren som kutar runt här hemma hela tiden. Bara förklädet och sjalen rut skallen som saknas.



128476-67
Mitt framtida yrke?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha ha vad snygg du hade varit i den outfiten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback