Mardröm

Vaknade av att jag grät i morse. Hade haft en sån hemsk dröm. Jag drömde att två av mina bästa vänner, Lina och Louise, hade dött i när de var på en resa till Thailand. Det var ganska många som hade dött totalt men dom hade dött i en flygkrasch då de var på en utflykt.
Jag var på något ställe och kutade från rum till rum för att se om deras kroppar var där och med mig hade jag Fredrik Jensen (!). Jag hittade dem inte och fick panik, då jag ville se med egna ögon att de var borta. Jag var i ett rum och hittade en "låda" där det stod "Mia Jacobson" på. I drömmen brast jag ut i gråt och kunde inte fatta att mina allra bästa vänner var borta alla tre, men när jag läste vidare på lappen så förstod jag att det inte var hon. Efter ett tag var det slut på rum och helt plötsligt var jag på någon station nånstans som hade både tåg och flyg som avgick därifrån och med mig hade jag Mattias (GS)! Var kom HAN ifrån liksom?
Till slut fick jag veta att Linas och Louises kroppar låg i ett rum som inte var öppet för allmänheten och att vi inte fick gå in där och leta. Sen vaknade jag.
Hur skumt var inte detta då? Var kom detta ifrån? Har aldrig tidigare haft en sån hemsk dröm som denna och jag hoppas att jag aldrig mer kommer få en.. Tack och lov att det bara var en dröm!

Kommentarer
Postat av: Linan

Ja där är STAKE i dig Sara.. du borde bilda ditt egna feministparti

2007-01-15 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback