Manic Monday

Känner mig inte direkt bättre idag. Huvudet är fortfarande ganska stort enligt min bedömning och näsan rinner fortfarande. Det som blivit lite bättre dock är halsen. Har inte lika ont längre, men dessvärre har hostan bitit sig fast och lär säkert sitta kvar där en månad till.
I helgen har Emma sovit över hos mig. Hon kom i lördags och stannade tills i morse. Jättemysigt med sällskap. Känns lite tomt nu bara när hon har åkt igen, men det är faktiskt ganska skönt att vara själv också. Skulle behövt att packa och städa lite idag, men det har jag inte haft ork till. Får ta det i morgon i stället. Vill ha så mycket som möjligt gjort nu till helgen när vi får hemtentan och allt fokus kommer ligga på den. Då har jag inte direkt tid att börja packa eller städa mitt i allt.
Vill bara hem nu. Orkar inte vara kvar i den här staden mer. Ska bli så roligt att få börja praktiken. Var där och hälsade på nu när jag ändå fick en liten tripp hemåt. Verkar huuur bra som helst. Min handledare har jag träffat innan via mamma, men chefen var riktigt trevligt att få ett ansikte på och han verkade superbra. De har inte haft en praktikant så länge innan så det är nytt även för dem. De frågade mig om jag kanske kunde tänka mig att jobba där i sommar också. Eh JA! Klart att jag vill det! Extracash är aldrig fel! Me like =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback