Lördagkväll

Vid sex-tiden stack jag och Erkan till Dana för en pizza-kväll med tentasnack hemma hos henne. Vi kom dit, beställde vad vi skulle ha och sedan gick vi igenom våra svar på påståendena. Inte alltför många frågor som var olika, men det var väl 2-3 stycken som var olika. Vi satt och diskuerade ett tag och det visade sig att det var jag som hade fel. Inte mer än att ändra svaret, vill ju gärna inte få poängavdrag..
Efter maten satt vi och spelade tecknet där jag och Dana förlorade (ska tilläggas). Har aldrig varit någon höjdare på det och kommer aldrig att bli heller, så vill ni vinna, spela mot mig. Eftersom jag är en så dålig förlorare bytte vi efter ett tag till 500, där ledde jag ett tag, men kom till slut på 3:e plats (av 4..).
I morgon ska jag sitta med tentan hela dagen och förhoppningsvis ska jag bli klar i morgon eller på måndag. Hade varit sååå skönt. Det dryga med att sitta hemma och plugga är att man inte får så mycket gjort för man hittar andra saker att göra, men orka ta sig till skolan då?! Nej usch! Framför allt inte på helgen heller.. Nej tack. Då sitter jag hellre hemma och slöar.
Har tvättid i morgon med (lagom roligt) så känner jag mig själv rätt så tar jag väl en paus på 2 timmar där. Haha! Snacka om att unna sig själv långa pauser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback