Kalas

Jaha, då var det bara 1 dag kvar nu. Börjar bli lite smått pirrig över tanken att jag snart är hemma. Jag har väntat på den här dagen så länge nu att jag inte riktigt kan fatta att den snart är här. En del kvar att göra, men det är skönt för då går dagarna förbi ganska så snabbt iaf. Ska tvätta och städa imorron och sen på kvällen kommer Elin hit. Så dagen kommer nog till att gå imorron med, det ska vi nog se till.
Idag var Elin, Dana och Erkan här på besök. Vi hade lite "kalas" för henne då hon karade teoriprovet i måndags. Vi bjöd på chips med dip samt dricka. Mycket generöst, jag vet. Men vi är fattiga okej? Vi spelade 500 där jag loosade. KRAFTIGT! Låg fan på -85 när de andra låg på 200.. KUL! Jag som är så dålig förlorare tyckte verkligen INTE att det var kul, men det var ju bara att spela vidare. Kom dock upp i 200 till slut när de andra låg på 500.. Efter detta spelade vi Tecknet. Jag verkligen HATAR det spelet. Man är så inne i sitt och sina kort och samtidigt ska man hålla koll på sin medspelare OCH det andra laget. Nej, det blir för mycket för mig. Sen blir jag så arg när jag inte hinner slå heller så det blir inget kul. Haha. Måste verkligen ta och göra något åt detta med mitt humör. Aja, det blev bra till slut, vi vann iaf =) Me like!

Kommentarer
Postat av: Dana =)

tack för kalaset =) hoppas att resan hem gick bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback