Hemlängtan

Vill bara hem nu. Orkar inte vara kvar i den här staden i en vecka till. Har så tråkigt hemma med så jag håller på att få krupp. Har packat ner allt jag inte har nytta av numer, samt lite kläder jag inte kommer att använda den här sista veckan. Men nu väntar jag bara på hemtentan. Den ska läggas ut på fredag någon gång under dagen så det gäller väl att sitta hemma med boken beredd så jag kan börja så snabbt som möjligt. Vill ju kunna städa sen med så fort jag kan, skulle vara ganska skönt om jag får säga det själv..
Had praktikinformation igår och nu har man fått ett bättre perspektiv på vad det hela går ut på. Helt plötsligt blev det så verkligt. Har inte alls trott att det var så mycket att göra under tiden, men det ska bli skitkul! Ska verkligen försöka göra så mycket jag kan för at få ut så mycket som möjligt av tiden.
Till råga på allt har jag gått och fått bihålsinflamation, KUL! Har aldrig haft det innan, men jag vet vilka symptomen är. Har en god vän som i princip alltid har det. Orka ringa till läkaren då! Tänkte att jag kunde vänta med det tills jag kommer hem till Malmö, men mamma skällde på mig så jag får väl ta och fixa det på fredag eller nåt, måste gå på pencillin. Usch!
Elin ska bo här från torsdag nästa vecka till dagen därpå pga att Dana skulle hem tidigt på fredagmorgon. Perfekt! Då kan hon hjälpa mig med städningen (det sista) samt att lämna sakerna på Frösön i förrådet. Kan inte bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback