Fredag

Har suttit hela förmiddagen med hemtentan. Det har faktiskt gått förvånansvärt bra. Det gick mycket snabbare än vad jag trodde. Den består av tre delar och jag har redan gjort 2. Förvisso har jag den svåraste delen kvar, men jag har ju å andra sidan en vecka på mig att göra det så det ska nog gå bra. Ska sitta i morgon och på söndag så får jag se sen hur långt jag har hunnit och hur mycket jag har kvar. Hoppas ju att jag kan bli klar i början av nästa vecka, det hade ju varit super. Den som lever få se, som pappa brukar säga.
Ska träffa Elin, Dana och Erkan i morgon. Vi ska sitta och snacka om tentan och käka pizza. Kan bli ganska skönt med ett avbrott nu när man isolerar sig totalt den här veckan.
Ska slänga mig på sängen nu och bara ta det lugnt. Ska upp tidigt i morgon så det gäller att komma i säng tidigt. Det är jag ovh tv:n nu för tiden, min sanna vän här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback