Ännu en....

Vilken svordom använder du mest?
Fitta, kuk och rövhål. (Hemska ord, jag vet. Försöker att få till Kära hjärtanes eller liknande, men det är så långt...) 
Om du var ett djur, vilket skulle du då vara?
Ett lejon.
Äger du en iPod?
Nej, det duger bra med en mp3 för min del.
Är du klantig?
Haha! Alltid varit och kommer ALLTID att vara. Fråga alla jag känner vettja =)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Hmm, det beror på vilket humör jag är på. Men att synas är ju alltid kul.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Oj! Det var nog The Skeleton key (igen) på nyårsdagen..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jaa, i förrgår.
Vad åt du till middag?
Åt spaghetti och falukorv till lunch, blir pizza ikväll.
Ditt allra första jobb?
Telefonförsäljsare.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Älskar fortfarande tecknat.
När flög du senast?
Till Bulgarien förr-förra sommaren.
Pratar du några andra språk?
Stakar mig fram på engelska.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja så gått det går.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag vet inte. Piercingar vill jag inte ha, men kanske en tatuering framöver. En liten en..
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, jo det tycker jag väl, men jag tycker egentligen inte om att bli bjuden.
Vem är din favoritlärare?
Jag gillade Ulf vi hade i psykologi-kursen den här terminen.
Gillar du att flyga flygplan?
Klart, vem gör inte det? Det betyder ju semester =)
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Samma sjuka humor som mig, ärlighet och ödmjuk.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Beror på, men oftast räcker det med 8-9 timmar.
Äter du frukost dagligen?
Yes, oavsett vad klockan är.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Njae, inte den senaste veckan, men annars är det inbokat en massa olika saker.
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Nope. Tyst som en mus.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Haha. Orka!
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
21, 14:e augusti.
Tror du på liv på andra planeter?
Självklart! Aldrig att vi kan vara ensamna i STORA universum.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte på en Gud. Men när jag var liten såg jag honom som en gammal gubbe med långt vitt skägg.
Vad var det sista du åt?
Lunch.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma ville egentligen att jag skulle heta Maria-Therese (tack och lov att det inte blev det). Men jag har hört att Sara kom till efter Zarah Leander, då mormor var kockerska hos henne.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ta dig i kragen för fan!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Eeh NEJ!!!
Sover du på sida, mage eller rygg?
Fosterställning måte jag somna i, men annars vet jag inte hur jag sover..
Vad är du allergisk mot?
En del äpplen, vissa nötter och Pärlhyacinter. Har också börjat reagera på långhåriga katter och hundar =/ Me don't like..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var inte dagiset ditt första jobb?

Ang. svordomarna så måste det va nåt som gåri familjen hahaha. Frank är dessutom likadan haha. Fast han kör "bara" KUKEN"! hahaha. Charmant man va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback