WTF!

Fick reda på i dag att jag kan få jobba extra (helger och nätter) på anstalten! YES! De var lite tveksamma till det eftersom det  kan bli konstigt för de intagna när jag ena dagen är civilklädd och har praktikskylt på mig, sen andra dagen går jag i tjänstedräkt lixom. Men tydligen hade min praktiklärare sagt att det inte var några större problem, så länge de inte använder mig varje helg. Vad fan! Jag som vill jobba så mycket jag bara kan! Aja, man får väl vara glad för det lilla.

Betalade in räkningarna inna, måttligt roligt lixom.. Ehh NEJ! Framför allt inte när man inte har världens bästa ekonomi just nu. Vet med mig att denna månaden är det väldigt knappt, men lik förbaskat ska man köpa en massa onödiga saker ändå. Såg nämligen att jag bara hade 250 spänn kvar efter att räkningarna var inbetalda. What the fuck?!?!?! Inte fan hade jag såååå dålig ekonomi? Eller? tydligen eftersom det är svart på vitt att jag verkligen har så lite kvar.. Kul då..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lugn! Det går i familjen ;) Haha.. Vi är obotliga du och jag. Jag fattar INTE hur jag ska ha råd att börja plugga om jag nu skulle komma in på PHS. Jesus!! Kommer ju få jobba dygnet runt all ledig tid om jag ska överleva!

Postat av: Sandra

Förresten behöver du tjänstekläder (man brukar bara få en grunduppsättning i början ju) så har jag hur jävla mkt som helst som ligger här o skräpar som jag aldrig använder. Du kan ju kolla om nåt passar. Nån NaTO-tröja borde iaf passa. Skjortorna med kanske? Pullovern gör det garanterat!

2007-02-28 @ 19:16:24
URL: http://lassewslav.blogg.se
Postat av: Sandra

Öhh jag menade SLIPover (sån utan ärmar som mamma brukar ha).. Haha.. Skit samma, nu ska jag sluta spamma.

Yes! Jag regerar fortfarande på rim :P

2007-02-28 @ 19:17:08
URL: http://lassewslav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback