Tillbax

Då var man hemma igen då. Lugnt och skönt, om man bortser från vissa saker.
Praktiken har gått huuur bra som helst och jag trivs som fisken i vattnet. Alla är så himla trevliga och snälla så man kan inte mer än att trivas där. Ska ner i morgon och gå bredvid en vårdare mellan 7.30 - 18.00, mindre kul eftersom man ska iväg på kvällen.. Men men, man ska ju se det arbetet med så vad fan. Var med en intagen på beroendecentrum igår, damn vad creepy! Luktade gammal fylla så fort man öppnade dörren och personerna där inne var ju inte mycket bättre.. Men det var intressant och "bra" (eller vad man ska säga) att se det med.
Morgondagen blir att sitta i Cv hela dagen. Förhoppningsvis blir det en och annan visitation av städning och person, kanske till och med ett UP. YEY! Haha! Inte för att det just är ett UP, utan mer för att se hur saker och ting går till.
Oj, ser att jag redan lagt fikonspråket på minnet och tror att alla vet vad det betyder. Cv betyder centralvakten, dit alla klienter går för att få medicin, fråga saker osv. Up betyder då urinprov.
I morgonkväll ska jag ner till Trelleborg (!) för att fira Chrille. Han fyller 22 på söndag så dom skulle ha lite fest med utgång senare. Tyvärr kan jag inte följa med ut, men jag kan ju komma innan. Lär ju bli aningen stressigt innan då man är på "jobbet" till 18 och sedan hem, duscha, byta om, göra sig anständig samt ta bussen. Aja, lär väl bli stress hela kvällen, men det är smällar man får ta. Ska bli jävligt kul att få träffa gänget igen iaf.
Måste bara tillägga innan jag går och käkar att Sara fick VG på Rättsvetenskapskursen! WOHOO! Jag kan jag med!!! Fy fan vad glad jag blev. Trodde jag aldrig! Nu är min helg och dag gjord, den saken är ju säker iaf =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jul att du trivs. men jag kan lova dig att up inte är nåt du vill göra ofta haha. Särskilt inte med den omsättningen av intagna de har därnere. Jag hatade att ta up. Framför allt på tjejerna. På Kirseberg slapp vi dock det. Då var det de på obs som gjorde det alltid. Dewt enda man gjorde var att frakta dit dom och vänta tills de var klara haha.

Postat av: krisz

va längesen man fick läsa dina inlägg :) ja man blev lite fundersam när du skrev cv, up o såna saker men bra att du förklarade sen ;) jag ska kanske också på en up (nu vet jag att det kallas så tack vare dig), med en elev. bra att du trivs på din praktik och grattis till din vg. jag fick också vg. trodde verkligen inte att jag skulle få vg. vi får väl ses nån gång. ha det bra, kram

2007-02-03 @ 15:18:56
Postat av: krisz

ditt vg*

2007-02-03 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback