Me

Vad heter du: Sara Kristina Therese

Var bor du: Tygelsjö för tillfället, annars Östersund

Trivs du där: Från och till, hade varit bättre med egen lgh...
Brukar du läsa horoskop: Nej, nästan aldrig
Festar du mycket: Nej det kan jag väl inte påstå.. Mer sällan nu än det var i Östersund.

Sprit, cider, vin eller öl: Just nu är det cider och vin, men annars blir det kanske Bacardi eller vanlig vodka.. Beror på vad man har och vad man är sugen på
Brukar du bli för full: Inte så mycket nu längre, nej.

Äger du ett busskort: Nej, ska skaffa dock.

Vad åt du till frukost: En kopp kaffe...
Har du haft sex idag: Haha nej, eftersom det är bara jag och katten här så - NEJ!

Nästa mål i ditt liv: Gå ut skolan och skaffa ett bra jobb.

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är.
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar.

Sov du ensam: Nej, delade säng med syrran.

Din hobby: Umgås med vänner och familj.
Vad är det för veckodag?: Lördag.

Vad åt du senast: Pastasallad med räkor från Hemköp.

Vem fick du sms av senast: Johan.

Vem ringde dig senast: Mia.

Godaste ölen du druckit: De flesta är goda, men Corona och Heineken är inte fel.
Vilka hårfärger har du haft: Slingor i brunt och blont. Mörkrött underhår. Men just nu är jag brunröd i skallen..
Vad såg du senast på TV: Mina, jag och Irene.

Vad läser du för bok just nu: My friend Leonard av James Frey

Längd: 183 cm.

Skostorlek: 40.

Hårfärg: Brun-röd.

Är du kär i någon: Inte just nu nej.
Vad gör du om ett år: Är i Östersund och pluggar 5:e terminen.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, inte mer än att jag hade en egen lgh just nu..
Dricker du: Yes.

Vilken parfym använder du: Love at first glow, Britneys första, Paris, Light Blue och Stella.
Vilka skor använder du: Mina vita Adidas.

Dagens klädsel: Diesel-jeans, ett svart linne och en längre tröja från Gina Tricot. Väntar på att klockan ska gå så jag kan fixa till mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback