I'm in love

Har fått en ny liten älskling nu i dagarna. Han är så fin att titta på och han har så många roliga saker för sig. Har inte riktigt lärt känna honom helt ordentligt än, men man får ju ge det lite tid, så är det ju i alla relationer. Vi ses ganska ofta, varje dag faktiskt. Det är nu ju i början som det är som viktigast att ses mycket så att man lär känna varandra riktigt ordentligt och att man kan bygga upp en tillit för varandra.
Ska jag vara ärlig så tror jag att jag håller på att falla för honom riktigt rejält. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, i alla fall från min sida, vet inte vad han kände..
Allt jag vet just nu är att det känns väldigt rätt och att han verkligen har fått mig på fall.

 
128476-83128476-82

Är han inte fin?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha jag trodde först du skrev om han kollegan vad han nu heter *s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback