Helgen

Igår kväll åkte jag in till syster för att ha det lite trevligt. Har ju inte träffat henne sen man kom hem, så det var riktigt mysigt. Vi åt en god kycklingsallad sen satt vi framför tv:n hela kvällen. Kollade på Mina, jag och Irene. Har sett den innan men tyckte inte att den var något vidare. Fram till igår. Fan vad rolig den är!! Helt sjukt. Jim Carrey ÄGER! Det är bara han soim kan spela en sån roll. GRYMT! Det sjukaste var ju när han stackars albinon ska ta deras beställning:
- Herrejävlar! En jättetops!

128476-79128476-78128476-77
128476-76128476-75128476-74



Hahahahaha! SJUKT roligt! Syrrans granne måste ju ha trott att vi var sjuka som garvade så mycket. Haha! Han äger ju i Ace Ventura - den galopperade detektiven rider igen. Den visades förra helgen. Helt sjuk film! Han är helt otrolig den där människan!! Gillar honom som fan.

Efter det la vi oss i sängen och kollade på Rasmus på luffen. Helt underbart gullig film. Älskar den! Måste ha varit minst 7 år sen jag såg den sist. Det är inte så ofta dom visar den på tv heller. Bara en massa Emil hela tiden. 

Ikväll blir det tjejmiddag hemma hos Millie. Var på Systemet och handlade in lite dricka inför kvällen. DAMN vad det blåser. Helt sjukt. Höll på att flyga bort ju för fan. Näsan rann som en öppen kran. Inte nog med att man redan ÄR förkyld.. 

Sitter och väntar på att Mia ska komma. BARA 4 timmar kvar.. Syrran åkte för en timme sen till Gbg så nu sitter man här själv, katten och jag. Hehe!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback