Dagarna går

Ännu en dag på praktiken och nu har man lyckats att dra på sig en  förkylning också.. KUL! Har nog att göra med att jag var ute i snicken måndag-tisdag och hade (så klart) för lite kläder på mig. I stället, klok som man är, pälsar man på sig nu, efteråt, som om det vore -20 och 2 dm snö. Det dryga är bara att jag precis har varit förkyld och verkligen inte vill bli det nu heller.
Helgen blev som den var tänkt. Var bara hemma i fredags eftersom jag skulle ner och gå bredvid Rickard på lördagen. Gick mellan 7-18, KUL! Fy fan. Har nog aldrig varit med om något segare, usch och fy! På kvällen var det dags att sticka ner till Trelleborg på fest fär Christian, han fyllde 22 så man blev nerbjuden på fest med utgång efteråt. Hur kul som helst att träffa det gamla gänget igen. Som jag har saknat det!
Jag vet i fan vad det är med mig nu för tiden. Är trött redan kl. 20 varje kväll.. Skulle kunna lägga mig för natten vid den tiden, men kul lixom.. Man vill ju ändå vara social mot familjen med. Nej, det blir en lugn helg för min del. Hemma med mamma fredag, lördag. Blir väl Melodifestivalen på lördag, I guess. Mia kommer förvisso hem, men hon ska väl också vara hemma med familjen.
Ska till frissan i morgon. Går bara halv dag eftersom jag har tandläkartid kl. 12.30. Ska färga håret vid 13.45 så det lär väl ta sin lilla tid. Hon är ju praktikant med så då kommer det nog ta ännu längre tid. Men vad fan. Betalar ju bara 300 spänn för att färga två färger i hela (!) håret. Kan inte bli bättre nu när man är fattig student. Me like!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh ska ni va hemma o mysa! Fan vad nice! Jag ska till hbg i helgen (som vanligt.. typ) Kul att du trivs på praktiken, helgerna suger haha. Då händer inte kungens skit, var likadant på Kirseberg! Och där satt man 8-20 de dagarna. Lajbans! Ni har iaf besöken som bryter av lite, vi hade 30 minuters promenadbevakning. Annars? haha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback