Vuxenpoäng

Fick hem ett brev från Coop MedMera tidigare idag. Snacka om att känna sig vuxen. Shit! Min mamma drar jämt sitt MedMera-kort. Nu sitter man här själv med MedMera-kort och ICA-kort och grejer. Jag känner mig verkligen vuxen. Fick iaf en check om rabatt på KappAhl. Tror jag ska ge den till mamma då jag i princip ALDRIG handlar på KappAhl. Kanske underkläder, men that's it. Tror jag fortfarande har den fördomen att det bara är "tantkläder" där. Jag vet folk som hittar fina saker där, men jag har inte hittat något tänkbart på flera år. Ja, föruto underkäder då. De har lite bättre kvalité på BH än vad t ex HM har. Nu ör det ju så att jag inte har råd att köpa underkläder med den lilla inkomst jag har. Prioriterar andra saker, så mamma läs nog ha mer användning av den än jag kommer ha inom det närmsta. Eftersom vi inte ska byta julklappar med dem så kan det bli min lilla julgåva till henne. Snällt va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback