Sjuk?

I morgon är det äntligen dags för hemfärd, och som jag har längtat! Har packat och tvättat hela eftermiddagen men ändå känns det som att jag har missat något, och jag lovar att det har jag. Det är alltid så. Varför kan man inte bara lyckas få med sig allt någon gång? Det slår aldrig fel. Oftast är det småsaker man glömmer, men i alla fall. Likförbaskat är det alltid något, litet som stort, som saknas.
Har börjat bli förkyld nu med. KUL! Nyser, känner mig tung i huvudet, jag är trött och känner mig seg samt att det känns i näsan med. Rolig jul då?! Fan! Jag har klarat mig hela hösten att vara frisk och så ska det komma nu. Jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk eftersom jag ska vara barnvakt på lördag till en bebis på 2,5 mån och en unge på 7 år och jag behöver verkligen dom pengarna! Tror inte att dom är så roade att jag kan smitta ner deras barn. Jag får kurera mig med Ipren och krypa ner i sängen och hoppas på det bästa helt enkelt. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha vafan, du hinner säkert bli frisk till jul om du nu skulle bli sjuk. Hoppas du håller dig frisk för jag vill fan inte bli smittad haha! För övrigt tänkte jag sitta barnvakt med dig på lördag kanske. de visar Shrek på tv och jag är sååå sugen på att krypa upp i en soffa och kolla på det med en påse godis. Sounds appealing huh? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback